1. Hoe werkt de verzending?

Wij doen beroep op Bpost voor het afleveren van de pakketjes. De kostprijs komt neer op €4,95 per verzending voor verzendingen binnen België en naar Nederland.
De grootste troeven van Bpost:

  • Snelle levering
  • Verzekerd tegen schade
  • Track&Trace

Bij een aankoop vanaf €75,00 nemen wij de verzendkosten op ons.

2. Wat is de levertermijn?

We streven er steeds naar om het pakketje de dag na de bestelling te verzenden. Vanaf dat moment zal je een track & trace code ontvangen waarmee je de zending kan opvolgen.

Indien er gekozen is voor een betaling via overschrijving zullen we pas het pakketje verzenden van zodra we het bedrag hebben ontvangen op onze rekening. Hou dus rekening met een vertraging van 1 à 2 werkdagen.

3. Naar waar verzenden wij?

We verzenden zowel binnen België als naar Nederland.

Andere landen zijn altijd mogelijk. In dit geval graag een mailtje sturen naar hello@mylittlestar.be vooraleer je de aankoop doet.

4. Hoe kan ik betalen?

Jouw bestelling kan op een eenvoudige manier online betaald worden. De betalingen zijn veilig en er worden in geen geval vertrouwelijke gegevens vrijgegeven. Online betalen kan met:

  • Bancontact
  • Visa/Mastercard
  • Paypal
  • Bankoverschrijving
  • iDEAL

Indien je kiest voor de bankoverschrijving, wordt de bestelling pas verwerkt van zodra het geld op de rekening staat. Let er ook op dat er een duidelijke mededeling vermeld wordt bij de overschrijving.

5. Kan ik producten omruilen of annuleren?

Indien u niet tevreden bent met een product kan dit zonder problemen omgeruild worden binnen de 14 dagen na aankoop. De kosten van de verzending zijn voor de koper.
Omruilen doe je als volgt:

  1. Breng ons op de hoogte via hello@mylittlestar.be
  2. Je ontvangt een label waarmee je het pakketje kan binnen doen bij Bpost.
  3. Na ontvangst en goedkeuring sturen we je een mailtje en maken we het bedrag over.

Let er wel op dat de producten ongebruikt en in originele verpakking dient teruggestuurd te worden.

6. Is er een minimaal bestelbedrag?

We verwachten geen minimaal bestelbedrag. Hoe klein de aankoop ook is, bij ons ben je een klant als ieder ander.

7. Wat doe ik met een kortingscode?

Soms doen we acties en/of promoties waarbij je een kortingscode kan gebruiken tijdens een aankoop. Deze code kan je ingeven tijdens afronden van je bestelling.
Indien je problemen hebt met het ingeven van een kortingscode, kan je ons steeds contactere via hello@mylittlestar.be

Let op dat kortingscodes of promoties slechts eenmalig gebruikt kunnen worden.

8. Wat als een product of maat out of stock is?

Indien er een product of maat is dat je graag wil bestellen niet meer op stock is, kan je ons steeds contacteren. Soms hebben we de mogelijkheid om het product bij te bestellen.

Scroll To Top